Sipariş Ödeme ve İade

1. Ürünleri Seçimi ve Sepete Eklenmesi istikbal.com.tr’de beğendiğiniz ürün/ürünleri inceleyin ve satın alma işlemi için sepete ekleyin. 2. Teslimat Bilgilerinizi Girin Satın almak istediğiniz ürün/ürünlerin fatura ve teslim edilmesini istediğiniz adresi ekleyin ya da daha önce kaydettiğiniz adresi seçin. Adres değişikliği için tarafımıza ulaşmanız gerekmektedir. 3. Ödeme İşlemleri Kredi/Banka kartı bilgilerini girerek peşin – taksit imkanlarını belirleyin. 4. Sipariş Özeti Siparişinizi onaylamadan önce girdiğiniz bilgileri kontrol edin ve değiştirmek istediklerinizi değiştirin. 5. Siparişi Tamamla Gerekli bilgilerin girişi ve kontrolü ardından Ön Bilgilendirme Formu ve Mesafeli Satış Sözleşmesini okuyup onayladığınıza dair kutucuğu işaretleyin ve siparişinizi tamamlayın.
6. Siparişinizi tamamladıktan sonra Sipariş Takibi ekranından siparişinizin durumunu öğrenebilrisiniz. 

Ürünlerinizi üye girişi yaptıktan sonra “hesabım” sayfası içerisinde “siparişlerim” sekmesinde görüntüleyebilirsiniz.

Sipariş sırasında sorun yaşamanız halinde 0 850 222 33 44 - 444 33 44 ilgili numaralardan iletişime geçebilirsiniz. Ayrıca İstikbal Dijital Asistan - WhatsApp Destek hattımızdan da hızlıca iletişim sağlayabilirsiniz. 

Kredi ve banka kartlarınız ile ödeme işlemlerini gerçekleştirebilirsiniz.

Web sitemizde dünya genelinde kullanılan ödeme sistemleri ve 3D Secure hizmeti kullanılmakta olup alışverişlerinizi gönül rahatlığıyla tamamlayabilirsiniz.

Web sitemizde havale / EFT ile ödeme seçeneği bulunmamaktadır. Ödemelerinizi kredi kartı veya banka kartı ile gerçekleştirebilirsiniz.

Hayır, bulunmuyor.

World, Bonus, Axess, Maxımum, Cardfinans, Paraf, Bankkart Combo kredi kartlarına taksit seçeneklerimiz bulunmakta olup ürün sayfası içerisinde taksit seçenekleri alanından detayları görüntüleyebilirsiniz.

Faturanız ürünler tarafınıza teslim edildiğinde size ulaşacaktır.

Sitemizden satın aldığınız ürünlerin değişimi yapılamamaktadır. Siparişinizle birlikte gelen iade koşulları dahilinde ürünüzü iade edebilirsiniz.

Web sitemize üye girişi yaptıktan sonra “Hesabım” sayfası içerisinde “Siparişlerim” sekmesinde ilgili siparişinizi seçerek iptal-iade talebinde bulunabilirsiniz. İade süreçlerimiz ürün cinslerine göre farklılık göstermektedir. Standart ürünler için tam para iadesi yapılırken, özelleştirilmiş ürünler için %30 kesinti yapılarak iade yapılmaktadır. Hijyen ürünleri için iade işlemi yapılmamaktadır. Ürün cinslerine ait detaylı bilgi için Tıklayın. Ayrıca 0 850 222 33 44 nolu İstikbal iletişim hattına ulaşarak İptal-İade talebinizi iletebilirsiniz.

Siparişinizin tamamını ya da bir kısmını iptal veya iade etmek için “Hesabım” sayfası içerisinde “Siparişlerim” sekmesinden işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz. Ayrıca işlemleriniz için  0 850 222 33 44 numaralı destek hattımızı arayabilirsiniz.

İstikbal olarak, iade ödemenizi bankanıza tek seferde göndermekteyiz. Ürününüzü taksitli olarak aldıysanız banka uygulaması gereği ödemenin hesabınıza yansıması taksitli olarak gerçekleşecektir. Tek çekim ile satın aldıysanız yine banka uygulaması gereği ödemeniz tek seferde hesabına yatırılacaktır.

Bu sorun için bizi arayabilirsiniz.

Evet. Hesabım alanında güncel ve geçmiş siparişlerinize ait bilgileri görebilirsiniz.

IdeaSoft® | E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.